Friday, October 5, 2012

Mane purse ku??

Pg semalam citernye...aku suruh anak buah datang ambik kat Rumah,nak g losong Rumah mak...kete aku abg aku yg stay kat setiu tu pinjam...anak sedare aku tu km panggil acik...acik ni keje atas kapal,dulu blaja kat ALAM...skrg die cuti 3 bulan,blayar 6 bulan...hohohoho....die banyak habis kan Mase cuti kat rumah neneknye ,mak aku la neneknye...kikiki...eh eh eh pjg plak citer pasal acik,lari tajuk dah ni....:p

Acik dtg ambik aku n aira kul 11 pagi semalam...kami singgah giant kejap...aku nak beli brg ckit,...tapi xckit dah...dah jadi bnyk plak...hohoho ...mcm2 beli,selipar aira,tudung aku,kepit n getah rambut aira.... Aiii,rambang mate la bile p giant nihh..niat sbnr g giant nak beli bhn2 nak masak esok sbb esok nak g picnic...hihihi...

Lepas beli barang2,smpai kat kaunter,aku pun buka la handbag nak ambik purse, ehh Mane purse aku nihh...dup dap dup dap dah jantung niii:(purse aku jatuh ker? Ade org curi ker??uwaaaaa....nasib baik duit ade jgk dlm handbag yg xletak dalam purse..kalo xde malu benor la aku kat depan kaunter tu...huhuhu...mase tengah bayar,aku duk ingat2 balik mase Mane last aku pegang purse aku tu...mase beli getah n klip rambut aira...haaaaaa ade dlm plastik bag getah rambut td kut... Mase nak masuk dlm giant, Mane blh bawak masuk brg2 kan,plastik tu aku simpan kat kaunter simpan brg tu la.....dalam hati ni duk doa2...mintak2 la betol purse aku ade dalam plastik tu....dah siap bayar,aku call acik..acik pun dtg,aku srh die p ambik plastik tu...alhamdulilah purse aku ade dalam plastik bag tu.....fuhhhhh lege....:)dan2 dah dpt balik purse mate ni duk intai2 tudung kat kiosk2 tudung dalam giant tu...heheeh... Berhasil jugak sambar selai tudung polkadot purple... Kikiki

Lepas tu kami pun balik n menuju ke rumah mak aku....:). ( word 'menuju' tu macam ayat2 karangan mase sekolah dulu... Hahahhahah:p

0 comments:

Post a Comment