Wednesday, December 15, 2010

rumah oh rumah!

salam semua...morning=)dah hampir sebulan pindah rmh baru ni...brg2 xhabis kemas pom lagi(pemalas betol tuan rumah ni)...hohoho...dapur tggl 20% lagi nak siap,tp kabinet dapur blom tempah lagi...camner ni...huhhu...selagi xde kabinet dpr,selagi tu periuk belange aku tu b'sepah je,xtau nak letak kat mane...aisssshhhh...masak pom jrg sekali,yela,dapur b'selerak xde mood den nak masak best2(best ke aku masak selame ni?hahahah)...rmah aku ni ade 4 bilik,1 kat bawah 3 lagi kat atas...my room of course kat atas,2 lagi yg kat ats tu jrg2 sgt masuk...klo de tetamu pom ,dorang lagi suke tido kat bawah...alhamdulillah rumah ni selesa la sikit dari rmh kami yg sblm ni(teres stgkat)...rmh skrg   ni semi d,so ade la tanah ckit,blh la aira main2 kat luar=)kat taman ni blom penuh lagi org dduk...ade lagi la rmh yg kosong.pagi2 camni sunyi je,ramai yg b'kerja...ptg nanti br bising ckit...kebanyakan penghuni kat taman ni 'cikgu'..hihihi...husband aku cakap,kene tukar nama taman ni,jd TAMAN PERMINT CIKGU....hhohohoho..ade2 je laki aku tu...harge rumah sekarang makin hari makin mahal...nsb baik kami dah beli rmh ni,harge rmh ni xla mahal mane...boleh la....semoga kami sekeluarga selesa menetap kat cni,INSYAALLAH=)...
k la,stop dl...nnti de mase smbng lagi...daaaaa=)

1 comments:

hazila said...
This comment has been removed by the author.

Post a Comment