Tuesday, December 14, 2010

aira areesa batrisyia

itu lah nama anak ku yg sorang tu...=)nice x name?hihihi...areesa aku yg pilih,batrisyia papanye yg pilih n aira,kami yg sm2 pilih=)kire adil la kan??kan kan kan....lahir 110909 on friday morning,10.28am @ hospital besar nurzahirah k.trg...syukur alhamdulillah...normal deliver.lahir plak awl sbulan dari due date,1.65kg je mase lahir,alhamdulillah skrg dah besar,berat dah almost 10kg=)...(xlarat dah mama nk dukung lame2)
mama & papa sntiase doakan aira sentiase sihat,m'besar sempurna mcm kanak2 sihat yg lain..AMIN...
now ramai dah start tanye bile nak tmbh baby????hihihi...sabar ye..klo de rezeki kami xtolak..hohohoho...
insyaALLAH ade la tu nnti...=)skrg aira dah 1 thn 3bln,but blom boleh b'jalan,b'diri sndiri dah boleh...xlame lg jln la tu...xlarat la mama papa nak kejar nnti..hihih...k la,stakat ni dl k...nk p masak nasi jap..lauk papa dah p beli..hihihi...papa mc arini,nak p anta adik die blik kg nnti...k,jmpe next post k..(perasan je aku ni,ntah sape la yg duk bace post aku ni..ntah2 xde org bc..hahahaha...bantai je la..daaaaaa=)

2 comments:

TopsyTurvyMum said...

saya baca..saya baca :)

selamat berblogging yer:)

zawani yusoff said...

hahahhaha...nasib baek ade org bace..hohohoh
tq akak...=)

Post a Comment