Sunday, October 7, 2012

Ayam panggang ala2 Kenny rogers

Ni antara menu time picnic baru ni...:)ayam panggang ala2 Kenny rogers..heheheeh....senang je nak buatnye...aku campak je bahan2 perapannya..

Ayam seekor

Sos bbq

Bawang merah kisar

Bawang putih kisar

Halia kisar

Madu

Garam gula

Mix herb,oregano,cajun

Butter ckit

Baby carot

Baby tomato

Asparagus

Cara:

Aku gaul semua bahan2 perapan n gaul semua....simpan dalam tuperware n simpan dalam frigde 2jam...pastu bakor je dalam oven sejam....siap:)

4 comments:

Kak Rose said...

sedapnya.... lama dah x buat ni. tumpang makan kat sini je lah!

zawani yusoff said...

Hihihi. Mmg sedap ayam ni k.rose....tp habis dah...kikikiki

Naz / Nadz COSK said...

Assallamualaikum Zawani..

Salam kenal juga dari kak Naz.. Ermmm..yang gaul2 dan masak ditinggal2kan dalam oven cam ni mmg bagus ni...hahahaa.. tak yah lama2 kat dapur..

zawani yusoff said...

Salam kak naz...tulakan....dh msk oven tggl je pastu leh up date blog..kikikiki....

Post a Comment