Thursday, October 11, 2012

Rezeki lasagna

Aku duk pikir, kalo ambik Order lasagna,agak2 ade x org nak....mmmm...3 hr lepas aku up date status kat fb tanye...mak aii ramai rupenye penggemar lasagna ni...Heheheh..so aku decide nak wat promosi 1st time jual lasagna pada hari Khamis iaitu harini...:)sebelom2 ni jual cake,cupcakes je...

Semalam lps solat maghrib aku godek2 la bahan2 nak wat lasagna kat dapur...aku guna resepi kak ana..hihihi.tq kak ana:) aku wat double resepi tu dpt 10 bekas foil petak tepat yg paling kecik...lambat gak siap,dalam kul 12 br siap semua(termasuk Basuh periuk belange,lap semua ape yg otot di lap la)...lps tu trs mandi,solat isyak n titoo...:) ehhh lupe mak habaq,lasagna belom d bakar tu aku simpan dalam peti ais,esok pg br nak bakar...:)

1 comments:

Anonymous said...

Berapa harga 1 pack ya

Post a Comment